esmaspäev, 28. november 2011

Otsustatud!

Võtsin laupäeval vastu otsuse. Väga lihtsa otsuse. Selle, et ma ei kavatse enam oodata-vaadata-loota, vaid teen ära need asjad, mida ma õigeks pean ega hooli hetkekski sellest, milleni need välja viivad. Kaua ma seisan ühe koha peal paigal ja tuimalt tammun. Nüüd siis on asi sedasi, et teen täpselt seda, mida heaks arvan ega lase ennast kõigutada vastuväidetest, õelatest märkustest.

Ja keda siiani on püütud hoida, siis see asi on nüüd ära lõpetatud. Ei ole siin midagi niimoodi, et võtad suure vorsti ise midagi vastu andmata - pole vorsti andnud, ei saa ka ise midagi.

2 kommentaari:

viive ütles ...

:D Viimane lõik oli nii sinulik - armas. Jõudu ja tahet enese juurde jäämisel! Mina usun Sinu sisse! ;)

J ütles ...

:D Jah, eks ma olengi selline saama peal väljas - ikka tahan midagi ka vastu saada... Mis teha, lisaks liha- ja uudishimule ka saamahimu.

Aitäh uskumast. Juba olen sellel teel kaks sammu astunud ja läheb päris kenasti, pole isegi midagi kobiseda...