pühapäev, 25. aprill 2010

Kirjutada raamatut

Üks käes hoitud lasteraamat, üks lehitsetud lasteajakiri ja tunne sai teadmiseks. Tahan kirjutada raamatut, lasteraamatut! Pole selles ju midagi uut - olen teist kirjutanud ka juba omajagu, aga nüüd tekkis asjale selgem vorm ja m6te. Nägin teed, mis viiks soovitu t6ekssaamisele. Ja veel milline tee!

4 kommentaari:

viive ütles ...

:D ilmselge! Häid lasteraamatuid on ikka vaja.

J ütles ...

Häid küll, aga kes on öelnud, et see hea saab olema? Et ta mulle meeldib, seda tean juba praegu.

viive ütles ...

Kuule, mingit kesist sa ju ei hakkaks kirjutamagi.
Ja kui sulle meeldib, küllap meeldib mänele teisele ka ;)

J ütles ...

:D Aitäh julgustamast. Ma juba olen valmis mõelnud, et ma tahan eksperdi käest konsulatsiooni saada - antud juhul siis trükieksperdi käest.