neljapäev, 27. oktoober 2016

Üllatus minu kirjakastis

Vaatasin täna huvi pärast oma kirjakasti, sellesse, kuhu mulle ajalehed ja ajakirjad ja kaardid ja muu seesugune tuleb - enamasti mulle keegi ei kirjuta ega saada midagi ja nii on selline vaatamine peamiselt lihtsalt kontrolltoiming. Täna aga ootas mind seal ees üllatus - üks pakk, väike küll, aga siiski pakk. Ja kui ma siis selle paki kirjakastist kätte haarasin ja teda vaatasin, teda katsusin, siis ei suutnud ma oma imestust kuidagi tagasi hoida, kuigi enne paki avamist ei suutnud ma uskuda, et see siis nüüd tõesti tõsi on. Eks ma siis rebisin aga paki lahti ja saingi oma esialgsele arvamusele kinnitust - jaanipäevaeelsel ajal (!) tellitud kaabel oli lõpuks kohale jõudnud. Ja nüüd ma ei oskagi selle asjaga mitte midagi peale hakata, sest loomulikult olen ma analoogse kaabli endale teisi kanaleid pidi juba soetanud, sest see oli reaalselt vajaminev kaabel. Teisest küljest jälle olin ma ju ammu juba käega löönud, et ma selle kaabli, mis sai tellitud eBay'st ja mille eest makstud PayPal'i kontol olnud rahaga, ikkagi kätte võiksin saada. Eks ma saan ise aru, et ma olin nii pagana laisk ja ei viitsinud seda asja uurima hakata - et miks teda pole tulnud, mis siis, et kohaletoimetamistähtajad on juba ammuilma minevikku kadunud - aga summa oli liiga väike, et selle pärast oma aega raiskama hakata. Seda suurem oli minu hämmastus täna, seda pakki ja selle sisu käes hoides - kus ta nii kaua oli ja miks ta siis üldse kohale jõudis (saan väga hästi aru, et tundun sellise alalise rahulolematu kliendine, kellele ükski lahendus ei sobi, aga lihtsalt, nii kummaline tundus see kõik)? Mitte ühtegi ajatemplit selle paki peal ei olnud ja nõnda ei saanudki ma mitte midagi rohkemat teada.

Kommentaare ei ole: