esmaspäev, 30. aprill 2012

Käige kuradile!

Täna tuli jälle lamba tunne peale. Käige kõik kuradile! Miks pean mina olema see, kes rabeleb ennast lolliks, kui keegi teine ei hooli ja hetkekski seda märkama ei tee? Vaid iseenda jaoks ja iseenda pärast, tundub see kõik olevat. Teha ja hoolida, vaadata, et kõike saaks!

Käige kuradile ja kõik need teised sõnad. Kui asi niimoodi edasi läheb, siis pean ma varsti kogu oma raha roppude sõnade kassasse ära andma, sest nad lipsavad juba liiga lihtsalt mu mõtetes ringi.

4 kommentaari:

viive ütles ...

mina olen valmis minema - pääsebki argipäeva kohustustest... õujee! (ja ma sobin sinna kampa, kes enam, juba ja veel ei hooli, väga hästi, tuleb pattu tunnistada).

J ütles ...

:D Naiss :D Mine siis ;-)

viive ütles ...

;) ta on kah igavene pipar - ei taha ja punnib vastu.

viive ütles ...

Mis Sa ise muidu teed?