reede, 17. juuni 2011

Äraspidine käitumine

Kuigi oleksin pidanud saba jalge vahele tõmbama ja selline mõte oli mingil hetkel isegi mu peas olemas, leidsin ennast käitumas sellele mõttele sootuks vastupidiselt. Leidsin ennast astumas võitlusesse, minnes just selles suunas, kuhu minek mulle ära keelati. Mina aga, teades täpselt, mis on see, mida ma teha ei tohi, võtsin kätte ja tegin seda, kogu hingest kõik oma julguse selle asja sisse pannes.

Eks ole ju vaja riskida, et teada saada asjade väärtust ja olulisust. Nii on mõnikord vaja astuda vastu sellele, millega vastasseis hirmu tekitab.

3 kommentaari:

viive ütles ...

No näed siis.. ma ei oska seda enam kuidagi kommenteerida. Lisaks vaid niipalju, et hirmu tekkimise peamiseks põhjuseks on teadmatus, aga uurides ja avastades, teada saades kaob ka hirm tundmatu (ja ma ei tea mille kõige ees) veel.

Ja mis mõttes ei või, ei saa, tahate näha, et nii võib ja saab - teen ära ja ongi tehtud :D

viive ütles ...

Jagatagu nüüd oma ilmaimesid ja imelisust teistega ka, palun! Muidu ma enam ei vaata ka. :)

J ütles ...

:D :D :D