kolmapäev, 30. detsember 2009

Milleks minna?

Kui vahel tekib küsimus, kas kuhugi minna ja milleks üldse konkreetsesse kohta minna, siis vastuse sellele, kui siiski oled otsustanud just sellesse kohta ennast kohale vedada, saad alles siis, kui oled kohal ära käinud. Nõnda leian oma peas mõtteid ringi lendlemas. Mängin mõttega, mis oleks siis saanud, kui ma mõnda kohta poleks läinud. Aga läksin ju? Ja sain teada, miks läksin. Seda oli mulle endale lihtsalt vaja. Oli vaja, et ma läheks ja saaks mingist kohast mingi konkreetse elamuse.

Ma ei taha teadagi, kuidas ma võiks ennast tunda siis, kui ma poleks kohale läinud nendesse olulistesse kohtadesse. Ja nii leian ennast ikka mõtlemas selle peale, et ka edaspidi pean minema, vaatamata kõigele, sest arvatavasti on ka tulevikus selliseid asju, mis on minu jaoks ette nähtud.

Kommentaare ei ole: