esmaspäev, 11. august 2008

My kind of...


My kind of forest, my kind of sea, my kind of people - my kind of place. Minu jaoks on Eestis olemas üks selline paik, kus alati on k6ik mulle sobiv, kus alati on k6ik 6ige. Selles paigas olen alati 6nnelik - juba 17 aastat on see sedamoodi olnud. See paik on minu jaoks v6luj6uga - siit saan energiat, siin on metsal teistsugune l6hn, siin on meri teistsuguse näoga. Kui vaid kunagi v6iksin laulda: "Selle metsa taga ei ole mets, on meri, mu oma väike kodulaht...." (Jaan Tätte, "Selle metsa taga ei ole mets"). Siin lähevad unistused täide - mulle antakse tiivad, vabastatakse mu hing, maa ja taevas saavad üheks, sest piirid kaovad ja siin on olemas ülim 6nn. Ka pisarad ei jää tulemata - need on ilu- ja naudingupisarad, sest m6istan, et just siin ja just praegu on k6ik ideaalne. ELU ON SUUREPÄRANE!

Kommentaare ei ole: