esmaspäev, 2. aprill 2007

Mitte et ma midagi kardaks

Oma mererohelisi silmi peidan ma päikeseprillide taha, mitte et ma midagi kardaks, liiva lendab linnatänavatel ringi - sellised võiksid olla tuntud laulu "Turvamees" sõnad, kui soovite teada saada minu arvamust. Põhjus imelihtne - vaatamata sellele, et talvel teedele-tänavatele puistatud liiva koristamisega aktiivselt tegeletakse, pole liiva kontsentratsioon sugugi vähenenud ja vähegi tuulisema ilmaga tuleb ennast pimedaks jäämise eest prillide taha varjata. Kuna silmanägemine on mul korras, pean abi otsima päikeseprillidest ja ütleks, et lisaks auto standardvarustusse kuulumisele olen neile leidnud ka teise rakendusvaldkonna - silmade kaitsmine liiva eest - ja võiks lausa öelda, et päikeseprillidest on saanud minu jaoks suisa multifunktsionaalne aksessuaar.

Kommentaare ei ole: